IT'S ABOUT RoMi / GOOD & MOJO

Vertaalslag van een duidelijke visie

Rob & Norma, founders van it’s about RoMi, hebben een duidelijke visie & stijl, maar hoe vertaal je deze look & feel nou op de beursvloer? Dat is onze missie! Wij zoeken naar actuele kleuren, behang & props om de collecties te versterken.

Overzicht & stijlgroepen

Al sinds 2005 werken wij nauw samen met It’s about RoMi. Voorheen leverancier van interieur accessoires en verlichting, maar tegenwoordig richten zij zich volledig op Urban verlichting. Met elk jaar een nieuwe collectie is het een uitdaging om de presentatie in de showroom helder te houden. De grote hoeveelheid modellen lampen kan ervoor zorgen dat het overzicht verdwijnt, daarom maken we stijlgroepen. De collecties delen we in op basis van stijl maar we kijken ook naar materiaal, kleur en vormentaal. Hierdoor krijgt elke lampen groep een duidelijke eigen identiteit die we door middel van de juiste styling nog meer karakter geven. Dit zorgt voor een overzichtelijk en logisch beeld.

Blauwdruk voor internationale beurzen

Het resultaat in de showroom, gevestigd in het Home Trade Center Nieuwegein, is dan gelijk de blauwdruk voor de beursstand in Parijs & Frankfurt. Waar wij ook naar toe afreizen voor de styling. Zo ontzorgen wij het team van it’s about Romi en kunnen we tevens de kwaliteit van de styling waarborgen.Op deze manier hebben de bezoekers van Maison et Objet en de Ambience dezelfde merkbeleving.

Online etalage

Reel life een inspirerende collectie neerzetten is 1 ding, maar hoe zorg je ervoor dat je ook in de webshops dezelfde look & feel aan je product meegeeft? De markt veranderd en de webshop neemt een steeds belangrijkere plaats in. Door middel van eigen fotografie en styling zorg je voor je etalage online. Met goede Fotostyling geeft je je merk meerwaarde en kun je je merkidentiteit ook in je foto’s naar voren brengen. Feit is dat klanten eerder aanslaan op een inspirerende foto van je product dan op een vrijstaand beeld met een witte achtergrond. Neem een kijkje in de brochure van RoMi om een beeld te krijgen van onze fotostyling en oordeel zelf.

één en één is drie

Wij zijn heel blij met de samenwerking met It’s about RoMi, & It’s about RoMi is blij met ons. We versterken en inspireren elkaar en komen altijd weer tot toffe resultaten.

 

ELEMENTEN DIE WIJ INZETTEN

Fotostyling – Trendinfo – Beursstyling – Branding

GOOD & MOJO

Een sustainable merk opzetten

Dat was de passie van Rob, founder van dit toffe merk. Maar hoe vertaal je je ideeën naar een fysieke presentatie? Wat is de juiste look & feel die je meegeeft?

Dit duurzame & sociale merk is begonnen in 2016. Wij zijn nauw betrokken geweest bij het opzetten van Good & Mojo, en hebben samen met Rob & Norma de hele “look & feel” op de beursstands en tijdens de foto shoots bepaald.

Duurzaam & sociaal

Good & Mojo creëert duurzame verlichting. De verlichting word voor zover als mogelijk gemaakt van duurzame materialen zoals b.v. bamboe & gras. Maar ook worden materialen hergebruikt zoals oude autobanden. Tegelijkertijd helpt het ook mensen! Buy light, give light! Sinds de start in 2016 steunen zij Stichting WakaWaka.

Visueel onderscheid

Wij hebben vanaf het begin actief meegewerkt aan de opbouw van Good & Mojo. Mede door de juiste styling op de beursstand en in de fotografie is dit merk uitgegroeid tot een volwaardig duurzaam merk! Supergaaf om naast de styling van It’s about RoMi, die wij al vele jaren voor ze verzorgen, te zoeken naar een nieuwe en duurzame manier  van styling. Zodat ook duidelijk een visueel verschil ontstaat tussen de twee merken.

Wij zorgen ervoor dat het merk duurzaamheid uitstraalt, onder andere door de keuze van de materialen die we gebruiken voor de inrichting van de stand. De styling elementen die wij kiezen zijn natuurlijk met een sprankje vintage. Zoals een bank gemaakt van kartonnen pallets en een oude ziekenhuiskast die we zo een nieuw leven geven.

Het resultaat Beursstands en foto’s die altijd inspirerend zijn en de boodschap van Good & Mojo visueel versterken.

 

ELEMENTEN DIE WIJ INZETTEN

Fotostyling – Trendinfo – Beursstyling – Branding

WETEN WAT STIJL lab VOOR JOUW MERK KAN BETEKENEN?

Stjlib

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Stuur een mailtje naar hello@stijl-lab.nl of plan eenvoudig een belafspraak via onze online agenda.

Direct bellen naar 06-52091594 (Saskia) of 06-52091597 (Mirjam) kan ook, maar soms hebben we even de handen vol. 🙂

Laat dan een berichtje achter, dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

Stijlab