VROUW

Hanneke & Ruud durfden de sprong te wagen om van een kleine damesmodewinkel in Horst te verhuizen naar een pand aan de overkant van de straat wat zeker 4 x zo groot is! Na een leuke kennismaking met deze jonge ondernemers en een lijst te hebben gemaakt van alle wensen, zijn wij aan de slag gegaan.

Vlekkenplan

Alle wensen zijn bij de intake in kaart gebracht nu is het aan ons om al deze functies in een vlekkenplan op te nemen. Dit houd in dat we een aantal plattegronden maken met verschillende indelingen. Alle verschillende functies plaatsen we op een logische plek in de plattegrond, met de klantenreis in gedachten. Waar in de klantenreis bied je bijvoorbeeld een kop koffie aan, en waar is het logisch om de paskamers te plaatsen? En niet onbelangrijk de insta fotoplek, Hanneke is heel actief op insta en wil heel graag een plek in de winkel waar ze de nieuwe collectie kan fotograferen. Allemaal vragen waar wij ons in vast gebeten hebben. Kortom wat wordt de routing met alle vaste functies en waar komen de hotspots en sfeer makers.

Sfeer

Welk klantprofiel hoort bij het merkenpakket, welke sfeer is er nodig om die klant aan te spreken. Aan de hand van de vlekkenplannen, moodboards, kleur en materiaal voorstellen hebben we een meeting waarin we de eerste ideeën bespreken. We gaan met fase twee aan de slag, en verwerken alle input vanuit deze meeting. Tenslotte gaan zij aan de slag in deze winkel en moet het passen bij de visie van Hanneke & Ruud. Een belangrijk punt van aandacht is, dat ze graag een heel flexibel interieur willen, omdat de collecties altijd in beweging zijn. 

Meubelontwerp

Super flexibel om steeds weer te verrassen, Dat kan door slimme wandsystemen en meubelen in te zetten. We hebben meubels ontworpen die uit verschillende losse onderdelen bestaan en dus telkens in een andere samenstelling kunnen worden gebruikt. Na gelang van de grote van de thema’s kunnen deze modules worden aangepast. Super flexibel en functioneel. 

Visual merchandising

Zij kennen de kracht van een VMer, dit is een medewerker bij Vrouw die de kunst van het stylen verstaat. Zij maakt optimaal gebruik van het flexibele interieur want alleen dan heeft het meerwaarde.

Het resultaat

Een hele eigentijdse damesmode winkel, waar steeds iets nieuws te beleven is. In 2018 heeft Bij Vrouw zelfs “de dutch retail experience award” gewonnen. En nu in 2022 zijn ze opnieuw toe aan een groter pand, Waar ook genoeg ruimte voor de webshop is. Dus mogen wij weer aan de slag met nieuw interieur ontwerp!

 

ELEMENTEN DIE WIJ INZETTEN

Branding – Interieurontwerp – Visual merchandising

WETEN WAT STIJL lab VOOR JOUW MERK KAN BETEKENEN?

Stjlib

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Stuur een mailtje naar hello@stijl-lab.nl of plan eenvoudig een belafspraak via onze online agenda.

Direct bellen naar 06-52091594 (Saskia) of 06-52091597 (Mirjam) kan ook, maar soms hebben we even de handen vol. 🙂

Laat dan een berichtje achter, dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

Stijlab