Licht
Het lichtplan is hier duidelijk donker met lichtbundels naar de presentaties daar waar het gebeurt. Je kan niet anders maar je wordt als vanzelf naar de presentaties getrokken. Door een donkere setting te kiezen wordt het allemaal theatraal en houdt het je aandacht vast.
Geur
Beleving is ook geur, Hier als je binnen komt is er subtiel gebruik gemaakt van geur. Een belangrijk middel en is hier ingezet om de beleving compleet te maken.
Gastronomie
Hier wordt het personeel ingezet als ware gastheer en gastvrouw, want een warme ontvangst en een goede koffie maak je het verschil. Als bezoeker krijg je hier alle tijd en aandacht met een goed gesprek en een inspirerende rondleiding worden kennis en kunde gedeeld.
Na een bezoek aan de showroom van Hans Boodt zit ik altijd weer boordevol ideeën en bruis ik van energie.
Jouw experiment
Kijk naar jouw merk, kijk naar je merk zoals een klant dat zou doen. Kloppen al deze elementen bij jou? Waar zou jij nog een stap kunnen maken, of heb jij de perfect MERK formule al gevonden?