Branding
Kijk hoe je jouw logo of merknaam kan ombuigen naar een beeldmerk of label. Deze klant jong van geest houdt wel van humor. Vandaar de kreten leestenbeest, schoenspanner en halvezool. Dit in fris wit en helder rood met een knipoog naar het populaire merk Supreme.
Interieur elementen
Bedenk hoe je je product wilt presenteren. Is het een product geschikt om te op te hangen of leent het zich beter op een tafel? Wat voor materiaal en kleur hebben deze interieur elementen? Hoe onderstreep je je brand en spreek je tot de verbeelding van je klant. We versterkten hier het beeld met rode & witte blokken. We plaatsen witte kleding rekken voor het ophangen van de hoodie’s en joggers. Door de presentatie in 2 kleuren te houden vergroten we de stopkracht van deze presentatie.
Mannequins
Een ander belangrijk ingrediënt is het inzetten van etalage poppen als jouw producten mode gerelateerd zijn.. Echter spreken ze bij Hans Boodt liever over mannequins. De kracht hier is het juiste etalage figuur uit te zoeken dat past bij de identiteit van je klant. Belangrijk is namelijk dat jouw klant zich kan identificeren met de gekozen mannequins. Bij Cast zijn we een co-lab met Hans Boodt aangegaan en selecteerden we mannequins uit de serie UNTITLED. Non-posed with a laidback attitude zoals ze ze zelf benoemen. Een nieuwe generatie realistische etalage figuren.
Communicatie
Bij gebruik van communicatie is het belangrijk te bedenken wat het verhaal is dat je wil vertellen. Natuurlijk denk je na over de vormgeving, kleur en materiaal gebruik hiervan. Want hoewel kleur en materiaal niets zeggen zijn ze non-verbaal wel degelijk aanwezig. Om de shops nog meer tot leven te brengen hebben we hier gebruik gemaakt van bordjes met tekst die de collecties figuurlijk laten spreken. Hiermee vangen we de aandacht van de bezoekers.
Een leuk experiment
Hoe onderstreep jij je merk en spreek je tot de verbeelding van je klant? Al eens gedacht aan een private label…..
Elementen die wij inzetten:
– Materialisering – Merk Styling – Visual Merchandising – Signing